Çərşənbə axşamı, 5 Avqust, 2025

Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi vakansiyası


  • Dərc edildi: 25 Dekabr, 2024 - 20:58
Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi vakansiyası

Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi vakansiyası

 

Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
- Müştərilərə müraciətlərinə uyğun məsləhət tipli dəstəyin göstərilməsi və yaranmış sualın cavablandırılmasında köməklik göstərilməsi;
- Məlumat bazasına qəbul olunmuş informasiyanın sistemə daxil edilməsi;
- Müştərilərin təklif və şikayətlərinin qeydə alınması və aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi;
- Aylıq hesabatın təqdim edilməsi.

Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və Rus dillərində səlis bilik;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Xoş səs tonu;
- Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
- Stresə davamlılıq;
- Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı;
- Müvafiq sahədə minimum 2 il təcrübə.

Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Call Center” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Təhsil Xəbərləri

Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 5688
Sumqayıt Dövlət Univ...
Azərbaycan Texnologiya Universiteti (Gəncə) 2025/2026-cı tədris ili üçün aşağıda qeyd olunan fənlərin tədrisi üzrə müəllim vakansiyaları elan edir
01 Avqust, 2025 - 05:30 1034
Azərbaycan Texnologi...
“İnnovativ məktəb” layihəsi üçün məktəblərin seçim mərhələsi açıq elan edilir!
24 İyul, 2025 - 23:35 366
“İnnovativ məktəb” l...