"AZ-PACK" MMC "Ofis meneceri" vakansiyası üzrə təcrübəli və ya universiteti yeni bitirmiş namizəd axtarışındadır.
Vəzifə öhdəlikləri
• Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək;
• Görüləcək işləri sistemləşdirmək və tabeliyində olan əməkdaşları bu işlər üzrə qruplamaq;
• E-mail və yazışmaları həyata keçirmək, ümumi mailə gələn məktubları cavablandırmaq;
• Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirmək, poçt və ya kuryer vasitəsi ilə ünvana çatdırılmasını təmin etmək (çap və skan edilməsi və s. bu kimi işlərin görülməsi);
• Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək (Kargüzarlıq işlərini aparmaq);
• Ofis üçün tələb olunan ləvazimatların təmin edilməsi üçün sifariş blankalarının hazırlanılması;
• Ofis üçün alınan təsərrüfat və ərzaq mallarının sifarişinə və düzgün alınmasına nəzarət etmək;
• Ofis daxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək və ofisin təmizliyinə nəzarət etmək;
• İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun şəkildə təşkil edərək icra etmək;
· Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;
Tələblər:
· Ali təhsil;
· İngilis dil
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb