Şənbə, 7 İyun, 2025

Çağrı mərkəzinin operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 19 Avqust, 2024 - 19:40
Çağrı mərkəzinin operatoru vakansiyası

Çağrı mərkəzinin operatoru vakansiyası

 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştərilərdən daxil olan telefon sorğularının cavablandırılması və müvafiq əməliyyatların aparılması; 
  • Müştəriyə xidmətlər barəsində lazımi məlumatların təqdim edilməsi;
  • Müştərilərdən daxil olan təklif və şikayətlərin qəbulu və sistemdə qeyd olunması;
  • Zəruri informasiyanın alınması məqsədilə müştərilərlə əlaqənin yaradılması (informative xarakterli zənglər, sorğu/anket);
  • Müştərilərin müraciətlərinin qeydiyyatının aparılması və aidiyyətı üzrə yönləndirilməsi;

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Müştəri xidmətləri sahəsi üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır. 
  • Azərbaycan və rus dillərində səlis danışmaq bacarığı, ingilis dili arzuolunandır.
  • Səlis nitq qabiliyyəti;
  • Güclü ünsiyyət bacarığı;
  • MS Office programları üzrə biliklər.

İş rejimi:

  • 5 günlük iş həftəsi;

Üstünlüklərimiz:

  • Rəqabətli əmək haqqı;
  • Professional inkişaf üçün təlimlərin təşkili.

Əmək haqqı:

  • Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaqdır;
  • AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşdirmə.

Vakansiyanın tələblərinə uyğun gələn namizədlər mövzu yerində “Çağrı mərkəzinin operatoru” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına göndərin. 

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Mərkəzi imtahanla qəbul həyata keçirilən lisey və gimnaziyalara qeydiyyat prosesinə start verilir!
05 İyun, 2025 - 21:02 127
Mərkəzi imtahanla qə...
Qarabağ Universiteti VII Türk Dövlətləri Türkoloji Yay Məktəbinə evsahibliyi edəcək
02 İyun, 2025 - 16:30 303
Qarabağ Universiteti...
Elm və təhsil naziri: “Yaxşı kadr istəyiriksə, yaxşı da investisiya qoymalıyıq.”
02 İyun, 2025 - 14:47 85
Elm və təhsil naziri...