Şənbə, 2 Avqust, 2025

“Qeyri-müəyyənlik şəraitində təchizat zənciri şəbəkəsinin dizaynı üçün məlumat təhlilinin dəyəri” adlı vebinar keçiriləcək


  • Dərc edildi: 21 Noyabr, 2022 - 21:00
“Qeyri-müəyyənlik şəraitində təchizat zənciri şəbəkəsinin dizaynı üçün məlumat təhlilinin dəyəri” adlı vebinar keçiriləcək

29 noyabr 2022-ci il tarixində saat 19:00-da ARTİ-nin təşkilatçılığı ilə “İş dünyası və ali təhsildə trendlər” vebinarlar silsiləsi və Azərbaycan Texniki Universitetində “Sabah Magistratura” proqramı çərçivəsində “Qeyri-müəyyənlik şəraitində təchizat zənciri şəbəkəsinin dizaynı üçün məlumat təhlilinin dəyəri” adlı vebinar baş tutacaq. 

Tədbirin spikeri Massaçusets Texnologiya İnstitutunun doktorantı Austin Saragih olacaq. O, bakalavr təhsilini Purdue Universitetində Sənaye mühəndisliyi üzrə, magistr təhsilini isə Corciya Texnologiya İnstitutunda Analitika üzrə alıb. Həmçinin, Amerika Birləşmiş Ştatlarında Massaçusets Texnologiya İnstitutunda Təchizat zəncirlərinin idarəedilməsi üzrə də magistratura təhsili alıb. Hal-hazırda Massaçusets Texnologiya İnstitutunda Nəqliyyat üzrə doktorantura təhsili alır və tədqiqat üzrə assistent vəzifəsində çalışır.

Vebinar təhsil işçiləri, iş dünyasının nümayəndələri və tələbələr üçün nəzərdə tutulub. İngilis dilində keçiriləcək tədbirdə iştirak üçün məhdud sayda yer mövcuddur. İştirak etmək üçün 27 noyabr 2022-ci il tarixinədək qeyd olunan linkə keçid edərək qeydiyyatdan keçməyiniz xahiş olunur: https://forms.office.com/r/9rfLRbgacE

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 5355
Sumqayıt Dövlət Univ...
Azərbaycan Texnologiya Universiteti (Gəncə) 2025/2026-cı tədris ili üçün aşağıda qeyd olunan fənlərin tədrisi üzrə müəllim vakansiyaları elan edir
01 Avqust, 2025 - 05:30 862
Azərbaycan Texnologi...
“İnnovativ məktəb” layihəsi üçün məktəblərin seçim mərhələsi açıq elan edilir!
24 İyul, 2025 - 23:35 306
“İnnovativ məktəb” l...