Vəzifənin adı: Əlaqə mərkəzi üzrə mütəxəssis
Qısa xülasə: Zənglərin cavablandırılması, sual və sorğuların cavablandırılması, problemləri həll etmək, məlumat vermək və təşkilatın məhsulları və ya xidmətləri ilə bağlı şikayətləri həll etmək üçün müştərilərdən gələn zənglərə cavab vermək.
İş növbəlidir.
Hesabat verir: Əlaqə mərkəzi üzrə qrup rəhbərinə
Əsas öhdəlikləri:
• Proqram təminatı ilə bağlı daxil olan sorğular və problemlər üzrə texniki yardım və dəstək göstərmək.
• Sorğuları telefonla cavablandırmaq.
• Müştərilərdən gələn sorğuları müvafiq Tətbiqə daxil etmək, telefonla və ya tətbiq platforması ilə (satıcı məsələləri üçün) yönləndirici texniki işçi vasitəsilə həlli yollarını təqdim etmək.
• Texniki işçilərə yönləndirilən həlli yolunu izləmək və həlli yolu təqdim edildikdən sonra sorğunu bağlamaq.<
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb