Vəzifə öhdəlikləri:
· Zəng, e-mail və "WhatsApp" mesajlarının cavablandırılması
· Telefon, e-mail və "WhatsApp" vasitəsilə göndərilən müştəri sorğularına baxılması
· Mövcud resurslardan istifadə etməklə zəruri məlumatların araşdırılması
· Müştəri şikayətlərinə baxılması və şikayətlərin həll yollarınının tapılması
· Müştərilərə məhsul və xidmətlər haqqında məlumat vermək
· Sistemə yeni müştəri məlumatlarının daxil edilməsi
· Mövcud müştəri məlumatlarının yenilənməsi
· Sifarişlərin, formaların və ərizələrin emal edilməsi
· Prioritet məsələlərin müəyyən edilməsi və rəhbərliyə məruzə edilməsi
· Zənglərin müvafiq resurslara yönləndirilməsi
· Bütün zəng məlumatlarının standart iş prosedurlarına uyğun olaraq sənədləşdirilməsi
Tələblər:
· Biznesin idarə edilməsi, marketinq və ya iqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi.
· Azərbaycan və Rus dilləri biliyi mütləqdir, ingilis dili üstünlük sayılır.
· "Microsoft Office" proqramları, Outlook istifadəçisi.
· Qeyd olunan dillərdə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
· Dinləmə qabiliyyəti.
· Problemlərin təhlili və həlli bacarıqları.
· Müştəri xidmətləri/məmnuniyyətinə meyllilik.
· Təşkilati bacarıqlar.
· Detallara qarşı diqqətli.
· Komanda şəklində işləmə bacarığı.
· Stressə davamlılıq.
· Qüsursuz və aydın nitq.
İş şəraiti:
Növbəli iş
· 9:00-18:00
· 10:00-19:00
· 11:00-20:00
Vakansiya üzrə müraciətlər [email protected] elektron ünvanına mövzu bölməsində “Çağrı mərkəzi üzrə agent” qeyd etməklə edə bilərlər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.