Bazar, 8 İyun, 2025

Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 22 Noyabr, 2021 - 10:35
Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası

Vəzifə öhdəlikləri: Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək ; Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək; Müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək; Sistem proqramlarına nəzarət etmək; Namizədə verilən tələblər: Cins : kişi Ali təhsilə üstünlük verilir Azərbaycan və ru

s dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli Nitqi aydın və səlis olmalı Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı Microsoft Office proqramlarını bilməli İş qrafiki: növbəli, günaşırı. Müraciət qaydası: CV-nizi[email protected]elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Mərkəzi imtahanla qəbul həyata keçirilən lisey və gimnaziyalara qeydiyyat prosesinə start verilir!
05 İyun, 2025 - 21:02 131
Mərkəzi imtahanla qə...
Qarabağ Universiteti VII Türk Dövlətləri Türkoloji Yay Məktəbinə evsahibliyi edəcək
02 İyun, 2025 - 16:30 303
Qarabağ Universiteti...
Elm və təhsil naziri: “Yaxşı kadr istəyiriksə, yaxşı da investisiya qoymalıyıq.”
02 İyun, 2025 - 14:47 85
Elm və təhsil naziri...