Bazar ertəsi, 28 İyul, 2025

Call Center Representative


  • Dərc edildi: 31 Yanvar, 2022 - 13:29
Call Center Representative

Əsas öhdəliklər: 1.Əlaqə Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, şirkətin fəaliyyətinə dair sualları cavablandırmaq. 2.Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı istək və şikayətlərin qeydiyyatını aparmaq, müvafiq bölmələrə yönləndirmək, həll olunmasını izləmək, həlli məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görmək. İş qrafiki: Növbəli iş qrafiki. Təhsil: Ali, Orta-ixtisaslı. Kompetensiyalar: Stresə davamlılıq, yüksək ünsiyyətqurma bacarığı, komandada işləmək bacarığı İş təcrübəsi 1 il Dil və İT bilikləri: Azərbaycan, rus dili - əla MS Excel, MS Outlook, Internet browser-ləri, MS Word Email: [email protected] __________________________________________________________________________________________________________

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
İNSTAGRAM: @edumap.az

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

“İnnovativ məktəb” layihəsi üçün məktəblərin seçim mərhələsi açıq elan edilir!
24 İyul, 2025 - 23:35 215
“İnnovativ məktəb” l...
Tələbələrin təqaüdü artırıldı - Sərəncam
24 İyul, 2025 - 15:07 805
Tələbələrin təqaüdü ...
Azərbaycan Texnologiya Universiteti (Gəncə) 2025/2026-cı tədris ili üçün aşağıda qeyd olunan fənlərin tədrisi üzrə müəllim vakansiyaları elan edir
24 İyul, 2025 - 01:30 625
Azərbaycan Texnologi...