Personal assistantaxtarışındayıq. İş barədə məlumat: ● Baş Direktor üçün bütün görüşləri qüsursuz bir şəkildə koordinasiya etmək və kompleks təqviminə uyğun olaraq idarə etmək ● Baş Direktorun bütün sənədlərə, gündəm maddələrinə malik olmasını təmin etmək bütün görüşləri hazırlamaq və əvvəlcədən qeydləri təmin etmək ● Baş Direktor adından sənədlərin hazırlanmasına və idarə olunmasına köməklik göstərmək ● İcra nümayəndələri və komanda görüşləri daxil olmaqla Baş direktor üçün tədbirlər təşkil etmək ● Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasını nəzarət etmək ● Kargüzarlıq işləri həyata keçirmək Namizədə t
ələblər: • Ali təhsil; • Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi; • Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dili arzu olunandır; • MS Office proqramı üzrə biliklərə sahib olmalı; • Ofis texnikasından istifadə bacarığı; • Diqqətcil, məsuliyyətli, komandada işləmə bacarığı, nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı. Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində “Direktor köməkçisi/ Personal assistant” qeyd edərək[email protected]e-ünvanına göndərə bilərlər. Nəzərinizə çatdırırıq ki, müraciət sıxlığından dolayı yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb