Vəzifə öhdəlikləri:
İşçilərin şəxsi məlumatlarının idarə olunması, şəxsi işlərinin formalaşdırılması və HR sistemlərində dəqiq qeydiyyatın aparılması, qovluqların səliqəli saxlanmasına nəzarət
Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, işçi qovluqlarının hazırlanması, əmək müqavilələrinin tərtib edilməsi, ƏMAS və E-Gov sistemlərində əməliyyatların icra edilməsi
İllik əmək məzuniyyəti, xəstəlik vərəqəsi, analıq məzuniyyəti və digər proseslərin icra və idarə edilməsi
Məlumat bazasının mütəmadi yenilənməsi
Arayış və çıxarışların hazırlanması, qeydiyyatı
İş vaxtı tabellərinin hazırlanması
Əmək kitabçalarına qeydiyyatların aparılması
İşçilərin icbari siğortalarının edilməsi
Rəhbərlik təfərindən vəzifə səlahiyyətləri çərçivəsində digər tapşırıqların icra edilməsi
Namizədə tələblər:
Ali təhsil (psixologiya, sosiologiya, insan resursları, menecment kimi sahələrdə ali təhsil arzu olunandır)
Müvafiq sahədə ən azı 1 il peşəkar iş təcrübəsi
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə dair dərin bilikləri
Etibarlı PC istifadəçisi (Word, Excel, e-poçt, HR sistemləri)
Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, xarici dil biliyi arzuolunandır
Analitik təhlil, güclü kommunikasiya və təqdimat bacarığı
Orfoqrafik yazı qaydalarını mükəmməl bilməli, səlis və aydın nitq qabiliyyətinə malik olmalıdır
Bizim təklif etdiklərimiz:
- Mehriban, dinamik və daim köməyə hazır komanda;
- 5 günlük iş rejimi (09:00 - 18:00);
- Şəxsi və peşəkar inkişaf
- Ofisin mərkəzdə yerləşməsi
Əmək haqqı - 700AZN.
Uyğun namizədlər CV-lərini “İR mütəxəssis” başlığı ilə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb