Vəzifə öhdəlikləri:
· İşə qəbul zamanı işçi sənədlərinin düzgün şəkildə yığılması
· Sənədləşmə işlərinin mövcud qanunvericiliyə uyğun aparılması
· Sənədlərin təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün ehtiyat nüsxələrinin saxlanması və arxivləşdirmə
· ƏMAS portallarında bütün lazımı əməliyyatları icra etmək (işə qəbul, xitam, dəyişiklik)
· İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və müntəzəm olaraq dəyişikliklərin qeydiyyatının aparılması
· Əmək kitabçalarının doldurulması
· ERP proqramında işçi məlumatlarının daxil edilməsi və yenilənməsi
Namizədə tələblər:
· Müvafiq sahə üzrə ali təhsil
· Bu sahədə minimum 6 ay və ya 1 il iş təcrübəsi
· Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi haqqında biliklər
· Kargüzarlıq haqqında biliklərin olması
· MS Office (Word, Excel) kompüter proqramlarından istifadə etmək bacarığı
İş şərtləri:
· Həftədə 5 iş günü, 09:00 – 18:00
· Əmək haqqı namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir
· Korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin edilir
Müraciət prosesi: Maraqlanan namizədlərdən CV-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.