Çərşənbə, 6 Avqust, 2025

İnsan Resursları və Administrativ işlər üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyası


  • Dərc edildi: 5 Avqust, 2025 - 22:53
İnsan Resursları və Administrativ işlər üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyası

Domino's Pizza Azərbaycan İnsan Resursları və Administrativ işlər üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyası elan edir.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

·       İşə qəbul zamanı işçi sənədlərinin düzgün şəkildə yığılması

·       Sənədləşmə işlərinin mövcud qanunvericiliyə uyğun aparılması

·       Sənədlərin təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün ehtiyat nüsxələrinin saxlanması və arxivləşdirmə

·       ƏMAS portallarında bütün lazımı əməliyyatları icra etmək (işə qəbul, xitam, dəyişiklik)

·       İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və müntəzəm olaraq dəyişikliklərin qeydiyyatının aparılması 

·       Əmək kitabçalarının doldurulması

·       ERP proqramında işçi məlumatlarının daxil edilməsi və yenilənməsi

 

Namizədə tələblər:

·       Müvafiq sahə üzrə ali təhsil 

·       Bu sahədə minimum 6 ay və ya 1 il iş təcrübəsi

·       Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi haqqında biliklər

·      Kargüzarlıq haqqında biliklərin olması

·       MS Office (Word, Excel) kompüter proqramlarından istifadə etmək bacarığı

İş şərtləri:

·       Həftədə 5 iş günü, 09:00 – 18:00

·       Əmək haqqı namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir

·      Korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin edilir

 

Müraciət prosesi: Maraqlanan namizədlərdən CV-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Təhsil Xəbərləri

Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 5871
Sumqayıt Dövlət Univ...
Azərbaycan Texnologiya Universiteti (Gəncə) 2025/2026-cı tədris ili üçün aşağıda qeyd olunan fənlərin tədrisi üzrə müəllim vakansiyaları elan edir
01 Avqust, 2025 - 05:30 1114
Azərbaycan Texnologi...
“İnnovativ məktəb” layihəsi üçün məktəblərin seçim mərhələsi açıq elan edilir!
24 İyul, 2025 - 23:35 409
“İnnovativ məktəb” l...