Debitor borclarının izlənməsi və təhlili;
Debitor üzrə qalıqların yoxlanılması, uyğunsuzluqların araşdırılması və aradan qaldırılması;
Avans sahiblərinin balanslarına nəzarət etmək;
Müştərilər ilə üzləşmə aktlarını / hesabatlarını hazırlamaq;
Borclarla bağlı zənglərin edilməsi;
Bank hesablarının yoxlanılması və prosedura uyğun ödənilən borcların və ya avansların qeydiyyata alınması;
Problemli hallarla bağlı rəhbərliyə reportun hazırlanması.
E-gov.az, e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadəsi;
Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması;
Ödənişləri nəzarətdə saxlamaq, "internet banking" vasitəsilə hesablara nəzarət etmək və ödənişləri reallaşdırmaq;
Gördüyü işlərlə bağlı gündəlik və aylıq hesabatlar tərtib etmək;
Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqları vaxtında və dəqiq olmaqla həll etmək.
Namizədə tələblər:
Ali təhsil;
Maliyye sahəsində ən azı 1-2 il iş təcrübəsi
Microsoft Office proqramları, xüsusilə Excell proqramı üzrə yüksək biliklər;
Məsuliyyətli,işgüzar,ciddi,ünsiyyətcil və aktiv olmalı ,Kollevtivlə işləmək bacarığı və nizam intizam qaydalarına hörmətlə yanaşmalı;
İş şəraiti:
İş yeri: Bakı şəhəri, Xetai rayonu, Azure Biznes Merkezi
5 günlük iş rejimi
İş vaxtı: həftə içi 09:00 – 18:00
Əmək haqqi 800-900 (net)
Uyğun namizədlər "Mühasib" qeyd edərək CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.