Vəzifə öhdəlikləri:
• Müştərilərdən daxil olan zənglərin və sorğuların qəbul edilməsi, qeydiyyata alınması və aidiyyəti üzrə müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
• Elektron yazışmaların aparılması;
• Xidməti sənədlərin mühafizəsinin təmin edilməsi;
• Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icra olunması.
• Şirkətə müraciət edən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;
Tələblər:
• Ali təhsil;
• Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübə;
• Yaş 23-35;
• Yaxşı səviyyədə Azərbaycan, ingilis və rus dili biliyi (şifahi və yazılı);
• MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
• Ofis avadanlıqları ilə işləmə bacarığı;
• Operativlik və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları.
İş şəraiti:
• İş günləri:Həftənin 5 günü
• İş saatı 9:00 -dan 18:00 -dək,
• Əmək haqqı: NET 1000 AZN
• Mobil telefon, korporotiv nömrə və aylıq mobil rabitə limiti şirkət tərəfindən təmin olunur.
Uğyun namizədlərdən müraciət üçün CV-nizi mözvu yerinə “Müştəri xidmətləri üzrə koordinator” yazmaqla [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb