Müştəri xidmətləri və onlayn satışlar bölməsinin operatoru
Vəzifə öhdəlikləri:
·Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək;
·Müştərilərin sorğularını operativ cavablandırmaq və ya müraciətləri uyğun şöbələrə yönləndirmək;
·Müştəriləri məhsullar və kampaniyalar haqqında dəqiq məlumatlandırmaq ;
·Müştəri məmnuniyyətinin davamlılığını qorumaq üçün onların tələb və şikayətlərini dinləmək;
·Məlumatların şirkətin CRM bazasına daxil etmək;
·Müraciətlər üzrə gündəlik hesabatların hazırlanması;
Tələblər:
·Azərbaycan d
ilini səlis bilməli,işin xüsusiyyətinə uyğun olaraq rus dili biliyi üstünlükdür;
·Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
·Yaxşı ünsiyyət və məsuliyyət göstəriciləri önəmlidir;
·Müştərilərlə danışıq etikası.
İş şəraiti:
·Əmək haqqı: 400 AZN + onlayn satışların bonusu
·İş rejimi: Həftədə 1 gün istirahət ,iş saatı 09:00-dan 18:00-dək
Müraciət etmək üçün
[email protected] poçt ünvanına mövzu hissəsində - “
Müştəri Məmnuniyyəti və Onlayn satışlar üzrə operator”yazıb göndərə bilərsiniz. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb