Rossmann Azerbaijan olaraq Komandamıza “Nağd və Nağdsız Əməliyyatlar üzrə mühasib” axtarışındayıq! Göstərilən vakansiya üzrə tələblər və təminatlar aşağıdakı kimidir:
Vəzifə öhdəlikləri:
• Nağd və nağdsız əməliyyatların uçotunun aparılması
• Bank və kassa sənədlərinin işlənməsi və arxivləşdirilməsi
• POS-terminal və inkassasiya əməliyyatlarının idarə olunması
• Bank ödənişlərinin təşkili və nəzarətdə saxlanılması
• Müvafiq daxili hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
Namizədə Tələblər:
• Maliyyə, mühasibatlıq və ya iqtisadiyyat üzrə ali təhsil
• Minimum 2 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi
• 1C proqramı və Excel bilikləri
• Diqqətlilik, məsuliyyət və vaxtında hesabatvermə bacarığı
• Komandada işləmək və işgüzar ünsiyyət bacarığı.
Təminatlar:
• Nahar və servis ilə təmin edilmə
• Tibbi sığorta
• Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı
• 5 günlük tam iş qrafiki
• Korporativ mobil nömrə
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Nağd və Nağdsız Əməliyyatlar üzrə mühasib” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb