Zəng Mərkəzi üzrə mütəxəssis
İş yeri: Nərimanov m/s yaxınlığı
İş qrafiki: 5 gün, 09:00–18:00
Email: [email protected]
VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:
Şirkətin Servis Mərkəzinə gələn zəngləri qəbul edir, müştəriləri sorğusuna əsasən müvafiq işçilərə yönləndirir;
Müştərilərə qiymət, çatdırılma şərtləri, təmir müddəti və s. məlumatları nəzakətli şəkildə təqdim edir;
Servis Mərkəzi tərəfindən müəyyən edilən müddətlərdə müştərilərin SMS, “whats up” və zənglər vasitəsilə, təmir prosesinin hansı mərhələdə olduğu barədə vaxtında məlumatlandırır;
TƏLƏBLƏR:
Səlis azərbaycan dili, danışıq səviyyəsində ingilis və rus dilləri biliyi
Ünsiyyətcil, hadisələrə çevik reaksiya etmək, problemli müştərilərlə işləmək qabiliyyəti
İş təcrübəsinin olması tələb edilmir, universiteti yüksək nəticələrlə bitirən namizədlər müraciət edə bilər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb