Helpdesk (Texniki Dəstək üzrə Mütəxəssis)-Qarabağ
Vəzifə öhdəlikləri:
- Cəmiyyətin əsas proqram təminatın fasiləsiz fəaliyyətini təmin etmək;
- Kompüter avadanlıqlarına və proqramlara xidmətinin göstərilməsini və qüsurların aradan qaldırılmasını təmin etmək;
- Proqram təminatları ilə bağlı məsləhətlərin verilməsini təmin etmək;
- Zərüri hallarda istifadəçilərə İT dəstək göstərmək (first line support);
- Kompüterlərdəki informasiyanın arxivləşdirilməsini təşkil etmək;
- Cəmiyyətin korporativ və lokal kompüter şəbəkələrinin təhlükəsiz fəaliyyətinə nəzarət etmək;
- Cəmiyyətin fasiləsiz internet bağlantısının işini təmin etm�
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb