Cümə, 8 Avqust, 2025

Çağrı mərkəzi (Call Center) operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 5 Noyabr, 2022 - 12:56
Çağrı mərkəzi (Call Center) operatoru vakansiyası

VAKANSİYA!
Vəzifə: Çağrı mərkəzi (Call Center) operatoru
 
Vəzifə öhdəlikləri:
•        Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
•        qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
•        müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
•        müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
•        yeni müştəriləri telefon vasitəsilə cəlb etmək;
•        Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq;
•        xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Namizədə verilən tələblər:
•        Ali təhsilə üstünlük verilir
•        azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
•        nitqi aydın və səlis olmalı
•        fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
•        müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
•        məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
•        MS Office proqramlarını bilməli
 
İş qrafiki:  növbəli, günaşırı.
Əmək haqqı: 450 AZN
Müraciət qaydası:  CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını - “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz.

Təhsil Xəbərləri

Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 6048
Sumqayıt Dövlət Univ...
Azərbaycan Texnologiya Universiteti (Gəncə) 2025/2026-cı tədris ili üçün aşağıda qeyd olunan fənlərin tədrisi üzrə müəllim vakansiyaları elan edir
01 Avqust, 2025 - 05:30 1198
Azərbaycan Texnologi...
“İnnovativ məktəb” layihəsi üçün məktəblərin seçim mərhələsi açıq elan edilir!
24 İyul, 2025 - 23:35 440
“İnnovativ məktəb” l...