Bazar, 20 İyul, 2025

Çağrı mərkəzin operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 1 Noyabr, 2021 - 06:53
Çağrı mərkəzin operatoru vakansiyası

Vəzifə : Çağrı mərkəzin operatoru Əsas vəzifə öhdəlikləri -Vaxtlı-vaxtında böyük həcmdə daxil olan və gedən zənglərin idarə edilməsi; - Müştərilərə məhsul və xidmətlər barədə məlumatın təqdim edilməsi; - Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək; - Yeni müştərilər haqda məlumatın sistemə daxil edilməsi və müştəri haqda mövcud məlumatın yenilənməsi; - Zənglər haqqında hesabatların hazırlanması; Namizədə tələblər -Müvafiq sahə üzrəiş təcrübəsi olanlara üstünlük - Azərbaycan və rus dillərində yüksək səviyyədə bilik və səlis danışmaq qəbuliyyəti - Microsoft office proqramlarında işləmə bacarığı - Aydın və səlis nitq - Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti - Səbrli və məsuliyyətli Əmək haqqı: Müsahibə əsasında İş qrafiki : Həftədə 6 gün Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur; Qeyd : Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur. Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla[email protected]elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
18 İyul, 2025 - 11:30 3205
Sumqayıt Dövlət Univ...
Peşə təhsili müəssisələrinə ixtisas fənn müəllimləri və istehsalat təlimi ustalarının işə qəbulu üzrə müsabiqəyə start verilir
18 İyul, 2025 - 00:01 1652
Peşə təhsili müəssis...
Bu gündən tələbələrin köçürülməsinə başlanılır
15 İyul, 2025 - 11:10 185
Bu gündən tələbələri...