Call Center operator Vəzifə öhdəlikləri: - Müxtəlif mənbələrdən daxil olmuş müştəri müraciətlərini cavablandırmaq; - CRM proqramında müştəri müraciətlərini qeyd etmək; - Daxil olan telefon zənglərini cavablandırmaq; - Qəbul məntəqəsinin işi ilə bağlı digər tapşırıqları yerinə yetirmək. Namizədə dair tələblər: Orta ixtisas/ali təhsil; İngilis və Rus dillərini bilmək (Yaxşı səviyyədə); Kollektivdə işləmək bacarığı; Müştərilərlə ünsiyyət qurmaq təcrübəsi; Stressə davamlılıq; İş təcrübəsi həmin sahədə – 1 il; Kompüterdə iş bacarığı- ofis programları. İş qrafiki: Əmək haqqı 500 AZN; İş qrafiki - həftənin 5 günü saat 08:30-17:30; Yuxarıda qeyd olunan şərtlərə uyğun olan namizədlərdən CV[email protected]e-mail ünvanına “Call center operator” başlığı ilə göndərməkləri xahiş edilir.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb