CRM analitik tələb olunur
Iş qrafiki :
5 günlük / saat 09:00 – 18:00
Işin təsviri :
Şirkətlərin müştəriləri haqqında məlumatları idarə etmək və təhlil etmək.
Müştəri bazasının seqmentləşdirilməsi (klasterizasiya, təsnifat, modelləşdirmə, proqnozlaşdırma).
Müştərilərin uzunmüddətli vərdişlərinin müəyyən edilməsi.
Müştəri davranışlarına təsir edən əsas meyarların müəyyən edilməsi.
Müştərin tələblərini müəyyən etmək və bu ehtiyacları ödəmək üçün strategiyalar hazırlamaq.
Müştəri ehtiyacı dövrünün (customer journey) inkişafı və optimizasiyası üçün data analizi metodları tətbiq etmək.
Bazar tendensiyalarını aşkar etmək.
Kampaniyaların nəticələrini qiymətləndir
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb