05 İyun, 2025 - 21:02
124
SOSİAL MEDİA CAVABLAMA OPERATORU axtarırıq🔎
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərdən daxil olan müraciətləri cavablandırmaq (çat, sosial şəbəkələr və s.);
- Satış yönümlü yazışmaları aparmaq;
- Daxil olan müraciət və iradları müvafiq şöbə və şəxslərə yönləndirmək;
- İradların həllində aktiv iştirak etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək;
- Sosial mediada şirkət haqqında rəyləri monitorinq etmək;
- Vəzifə təlimatına uyğun digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Azərbaycan dilinin orfoqrafik və qrammatik qaydalarını əla səviyyədə bilmək;
- İşgüzar yazışmalar və şifahi danışıqlar aparmağın təməl qaydalarını bilmək;
- Pu
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb